Steguppdatering

Känner att jag måste skriva lite om mitt stegande. Idag har jag inte brytt mig om att sätta på mig stegis än för jag har inte gått något som känns värt att räkna. Igår däremot gick jag fram och tillbaka till stan plus att jag gick en massa när jag var på stan också, fast det ville inte stegis räkna för han (jag tror att det är en han) tyckte att jag stått stilla för länge inne på posten så han stängde av sig. Med 53 könummer före är det svårt att inte stå still åtminstone en liten stund och sedan glömde jag förstås att kolla om han räknade som han skulle. Så jag känner mig liksom lite snuvad på stegen. Men det blev 7500 steg ungefär bara själva vägen fram och tillbaka till stan. I regn och blåst dessutom. Det borde ge bonussteg.

Tänka stega iväg till badhuset framåt kvällen. Antar att stegis inte räknar simtag också. Är nog inte ens värt att prova... Sedan finns det säkert någon ordningsregel någonstans som säger "stegräknare förbjudna i bassängen" och jag känner inte för att bråka med badvakterna. De har så höga stolar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade stegräknepremiär idag. Har haft en som legat i handväskan utan att blivit använd i minst ett halvår. 6408 steg. Inte så tokigt. I fint väder dessutom. Badhuset får nog vänta till nästa vecka eftersom jag ska flytta och flyttstäda i helgen

Postat av: Cocotte

Trevligt:) Det blir till värsta stegräknarinflationen här nu tack vare Krokofanten. Lycka till med flytten.

2006-03-09 @ 16:52:29
URL: http://cocotte.blogg.se
Postat av: Krokofanten

Herregud vilken trend jag har satt... Skall vi börja med stavgång också? :o)

2006-03-09 @ 18:48:57
URL: http://krokofantinfrance.blogspot.com/
Postat av: Therese

Krokofanten , nä. stavgång där går gränsen för mig!

2006-03-09 @ 20:19:04
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: Polly

Jag är imponerad över att du inte givit upp än! :) Heja heja!

2006-03-12 @ 10:28:48
URL: http://pollybloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback