Gourmandise...

Har inte skrivit något här hos Cocotte under helgen och har inte haft speciellt mycket att berätta. Vi har varit ute och åkt med nya Golfen. Dessutom har jag sett några bra filmer, läst ut en bok, varit på konstutställning, förlorat i bowling (igen, nu hatar jag bowling, igen), varit på biblioteket (det kostar pengar att skaffa sig ett lånekort här och dessutom får man inte låna hur mycket man vill), ätit en massa. Ja, mest har jag nog faktiskt ätit en massa. Ojoj, ju mer jag tänker på det desto mer kommer jag på vad jag har ätit. Kinamat i Saint Quentin, frites i Arras, crèpes med glass och massa choklad i Douai, paj, pasta, ost, baguette, éclair au chocolat och jag vet inte allt. Stopp och belägg! Dags att börja ännu ett av dessa nya liv nu kanske?

pingvincrèpe
Det är svårt att säga nej till en crèpe med choklad och pingvin på pinne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback