Uppdatering från Stockholm

Liten uppdatering:

Jag är i Stockholm. Jag jobbar på dagarna och sover på nätterna, som de flesta.

Däremot kan jag inte blogga. På jobbet har jag inte direkt tid och jag har inte lyckats koppla upp mig på internet där jag bor, trots att det står att det finns ett tillgängligt, oskyddat trådlöst nätverk och att signalstyrkan är stark. Det är tråkigt. Jag har varken internet eller telefon. Bara mobil, med kontantkort som alltid är slut när jag behöver det. Tror jag ska skaffa mig mitt livs första mobilabonnemang...

Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

Kul att höra ifrån dig! Hoppas att du trivs.

Postat av: Johan

Och telefonen svarar du inte på. Eller så är den upptagen!

2006-09-14 @ 09:03:53
URL: http://benreagancentral.blogspot.com
Postat av: kristiina och elliott

hur är det på nya jobbet? hoppas det är roligt! hörde att du skulle komma till v-ås i helgen så då ses vi väl då. :D

2006-09-14 @ 12:54:47
Postat av: Therese

Har det löst sig med boende? Hur trivs du på nya jobbet? Ska du byta namn på bloggen nu när det inte är blandat kackel från Frankrike? Jag har själv haft såna funderingar men vet inte riktigt

2006-09-15 @ 17:01:44
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: Anonym

barajagjohanna: Kul att höra ifrån dig också. Det är lite tråkigt att inte kunna läsa och skriva bloggar regelbundet...

J, K och E: I morgon tänkte jag träffa er:)

Therese: Jag bor i min mammas lägenhet nu. Den är jättebra men inte gjord för två, så jag kör ut henne lite...

2006-09-16 @ 21:10:45
Postat av: Den tjocke konsulten

Har du något konfigurationsprogram för ditt Wlan kort eller kör du med XPs inbyggda? Är Wireless Zero config tjänsten igång? Har du kört guiden "skapa trådlöst nätverk"?

2006-09-17 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback