Bloggtorka

Har lite bloggtorka. Dessutom har blogg.se fungerat dåligt ett tag. Jag har haft problem att logga in och flera inlägg jag har skrivit har försvunnit eftersom det blivit något fel vid publiceringen. Borde förstås skriva nläggen i Word eller något annat ordbehandlingsprogram och spara dem innan jag lägger in dem på bloggen. Eller borde åtminstone markera allt och trycka ctrl+c innan jag trycker på publicera. Det är mycket man borde.

Här är i alla fall en bild på en man jag träffade på en gata i Paris i fredags.

En bit av utopin

Och här är en annan Parisbild. Även den från i fredags.

En skoter i Paris 

Paris är fullt av skotrar. Livsfarliga är de visserligen. Fast charmiga. Om jag hade en skoter skulle jag gärna ha en fin röd som den på bilden. Men med tanke på att jag tycker att det är läskigt att köra moped i Möklinta är väl chansen att jag någonsin skulle våga köra skoter i Paris rätt liten.

Kommentarer
Postat av: Moi

Veux-tu m'épouser ?

2006-06-02 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback