Intervju på gång

På onsdag ska jag på anställningsintervju i Paris. Jag är lite (läs mycket) nervös. Vill så himla gärna att det ska gå vägen den här gången. Vill verkligen ha det här jobbet. Jag vill, vill, vill.

Det är tur för mig att det inte är i morgon, tisdag, jag ska på intervjun för i morgon vankas det nämligen storstrejk i hela landet. Tåg, tunnelbana, bussar, flyg, posten, arbetsförmedlingen, skattekontoren, lärare och elever, you name it, alla ska strejka och visa sitt missnöje mot CPE. 
 
Och när det strejkas vill man helst inte vara beroende av tåg och lokaltrafik. Även om ett visst antal tåg kommer vara i trafik blir det alltid kaos. Jag hoppas att stormen ska ha blåst över till på onsdag men för säkerhets skull tänker jag ta ett tåg som går klockan halv sju på morgonen, trots att intervjun inte är förrän elva. Sist jag var på intervju i Paris kom jag två timmar för sent på grund av en personolycka på spåret vid en Paris nordliga förorter. En tågresa som i vanliga fall skulle ha tagit en och halv timme, slutade på dryga fyra timmar. Det var inte kul. Och jag fick inte jobbet...

Kommentarer
Postat av: links of london jewellery

Och när det strejkas vill man helst inte vara beroende av tåg och lokaltrafik. Även om ett visst antal tåg kommer vara i trafik blir det alltid kaos.

Postat av: ed hardy perfume

vid en Paris nordliga förorter. En tågresa som i vanliga fall skulle ha tagit en och halv timme, slutade på dryga fyra timmar. Det var inte kul. Och jag fick inte jobbet...

2010-07-22 @ 10:10:27
URL: http://www.onlineedhardystorede.com/
Postat av: gucci geldboerse

En tågresa som i vanliga fall skulle ha tagit en och halv timme, slutade på dryga fyra timmar. Det var inte kul. Och jag fick inte jobbet...

2010-07-22 @ 10:11:20
URL: http://www.lvtaschenonlineshop.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback