Smittan

Nej. Någon blogginspiration vill inte infinna sig. Dessutom verkar det som om vi fått virus. Jag och min dator alltså. Förhoppningsvis ska vi vara botade nu. Men det var jobbigt att vara smittad. Jobbigt för oss båda.

Jag har varit berövad på min copy/paste-funktion i flera dagar. Det är fruktansvärt. Har upptäckt att jag har ett starkt kåppipejstberoende. När det inte har funkat har jag nästan gått och blivit knäpp. Jag drömmer om ctrl+c och ctrl+v. Högerklickar i fantasin. Sjukt är vad det är. Smittat.

Stackars datorn har säkert inte haft det lätt den heller. Den har fått utstå alla möjliga tryck och frustrationer. Jag till och med slet loss Print screen-knappen, eftersom datorn bara klistrade in print screen istället för det jag kopierat. Det hjälpte inte det heller. Jag är inte säker på att vi är friska än. Men vi mår lite bättre. Avhållsamhet är nyttigt ibland.

Tvättsvampsbob tröstar alltid.

Bob L'Eponge
Bob l'Eponge carré, Bob l'éponge carré, Bob l'Eponge carréééé


Kommentarer
Postat av: Therese

Drömmer om ctrl+c och ctrl+v ? nu är jag sjukt mycket dagen efter men jag skrattade vansinningt mycket ;)

Postat av: Cocotte

Therese: Ja alltså. Jag blev lite knäpp.

2006-06-28 @ 22:19:36
URL: http://cocotte.blogg.se
Postat av: Anonym

Återigen: du skriver väldigt bra. Du skulle kunna skriva krönikor.

2006-06-29 @ 19:46:01
Postat av: Fred

Dte var jätteroligt! Det blir så sjukt när man nte får göra något!

Finns Bob l'éponge carrée på riktigt? Attans jag måste bara beställa en det var så tokigt på något vis!

2006-07-01 @ 10:14:29
URL: http://www.lugnetochfred.blogspot.com
Postat av: Cocotte

Fred: Bob l'éponge finns. Han heter Sponge Bob på engelska och bor i havet med sina kompisar. Vet inte om han heter Tvättsvampsbob i Sverige. Och Bob är fyrkantig, jag antar att det är därför de i sången sjunger Bob l'Eponge carrée:D

2006-07-02 @ 23:34:34
URL: http://cocotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback