Västeråsblogg

Jag upptäckte precis att min blogg finns med på en lista över lokala bloggare på Vlt.se. Lite felstavad visserligen, men man kan väl inte få allt.

Det var ju kul, men undrar hur den har hamnat där? Jag är visserligen född och uppvuxen i Västerås, men bloggens lokalanknytning känns ganska begränsad.

Det ska jag förstås genast ändra på. Här kommer en bild på Svartån:

Svartån, Västerås 
Vackra Västerås i juli 2005


Jag gillar Västerås. Samtidigt är jag glad att jag lämnade Västerås efter gymnasiet. Det krävdes att jag skulle flyga och fara runt i världen lite för att kunna det se det fina med min gamla hemstad.

Så, det var den lokalanknytningen. Vill ni läsa en mer lokal Västeråsblogg, som ofta innehåller fina bilder och lokalhistoria, tycker jag att ni ska surfa vidare till Anderslif.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback