Tillbaka

Jaha. Tillbaka i Frankrike. Ingen snö. Inga jobberbjudande som låg och väntade. A har fått ett erbjudande däremot. Men han har ju redan ett jobb. Världen är inte rättvis. Nu har han grym beslutsångest.

Det nya sunda livet har ännu inte börjat. Jag fick en chokladask i julklapp av pojkvännens farmor så nu knaprar jag praliner. Snart är det bara de äckliga med sprit i kvar. Då tar jag nog en paus. Sedan kanske jag ger mig på dem också.

Solen skiner så tänkte bege mig ut och promenera. Hälsa på mina kompisar getterna i parken. Sedan jobbsökande. Har en del att ta igen nu.

Klarade förresten bagagevägningen på Skavsta. Vi hade 31 kilo tillsammans. Och handbagaget brydde de sig inte om att väga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback