Världens bästa mamma

Jag är en av alla dem som har världens bästa mamma. Ja, min är förstås allra bäst men jag kan ha förståelse för att inte alla håller med mig på den punkten.

Häromdagen
skrev jag om att jag borde ha en anteckningsbok i handväskan för att slippa anteckna saker på gamla kvitton och annat oordnat. Vad dyker upp i brevlådan idag om inte en liten söt anteckningbok från Ordning & reda och en lapp där det stod:

Hej!
Ett bidrag till din handväska. Jag valde den slanka linjen, säg till om du vill ha en biffigare sak.
Kram M.


Hur gulligt är inte det då?

Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: tolken

En sån mamma hoppas jag att jag blir! Kul att hitta dig och bloggen och tack för länken till dico des mots, den kommer jag att ha nytta av!

Postat av: Polly

Gullemamma! En liten korrigering bara, det är ju JAG som är världens bästa mamma..! ;)

2006-02-21 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback