Lilla pippin 2

Ja just ja. Lilla pippin ja. Den åkte in i ugnen. Och blev en poulet rôti. Eller något liknande i alla fall. Det tog så långt tid att när den väl var klar var jag så hungrig att jag hade kunnat äta vad som helst. Dessutom hade ett antal apéritifer i väntans tider satt sin verkan så jag vet inte om jag var i det bästa tillståndet för att avgöra om den var lyckad eller inte. Men inte helt misslyckad i alla fall.

lilla pippin 2 

Nu hör jag bakom ryggen att Finland har gjort mål i hockeyn. Ajaj. Ska nog titta lite. Frankrike var för övrigt inte ens med i OS-hockeyn. De blev utslagna i kvalet. Av Kazakstan.

Kommentarer
Postat av: Polly

Spelar Kazakstan hockey?? ;D

Postat av: Cocotte

Ja bättre än Frankrike tydligen. Fast det säger ju inte så mycket (*skrattar elakt trots att jag själv knappt kan åka skridskor*).

2006-02-27 @ 16:51:20
URL: http://cocotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback