Semesterpaus

Oändligt många dagar utan internet. Men nu sitter jag framför en dator igen. Ett litet tag i alla fall. Egentligen skulle jag vara på en färja på väg från Göteborg till Kiel just nu. Men det är jag inte. Istället är jag i Västerås. I morse var jag i Oslo. I morgon ska jag till Stockholm och sedan köra rally genom Sverige för att ta färjan i morgon kväll istället, av en viss anledning.

Vi hade tänkt hinna förbi Saint-Quentin en sväng men nu hinner vi nog inte det. Istället ska vi paddla kanot med ett gäng kompisar i
Ardèche. Sedan kanske vi hinner med Marseille och Clermont-Ferrand också. Lugn semester hade vi på Gotland. Nu är det andra bullar. Och kakor också för den delen. Semesterkilona tränger i kjollinningen trots att jag har joggat längs gotländska stenstränder, simmat vid Amundön utanför Göteborg, dansat på bröllop på Orust och vandrat upp på Holmenkolmen.

Det är fint i Sverige. Och i Oslo. Men uj vilka dyra drinkar de har...

Gotland
Mackkastning i solnedgången på norra Gotland


Kommentarer
Postat av: Karin S

Utmaning, när du är tillbaka från semestern!

http://karinstensdotter.blogg.se/150806074017_bcker.html

Postat av: Cocotte

Ok. Jag är med. När jag är tillbaka. Just nu är jag i Marseille.

2006-08-16 @ 12:12:13
URL: http://cocotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback