Coucou de Marseille

Här kommer ett litet "coucou" från Marseille. Vi kom hit hit igår efter kanotpaddlingen i Ardèche och ska stanna några dagar här hos en kompis innan vi åker vidare uppåt landet.

Att paddla kanot var mycket roligare än jag trodde. Blött men vi hade hyfsat tur med vädret och vattnet var varmt.
La descente de l'Ardèche var en liten tur på dryga 30 kilometer och vi campade någonstans i mitten. Aldrig har jag sett så många kanoter på en gång förut. Det var kanotköer vid forsarna. Och på motorvägen ner var det bilköer eftersom alla andra fransmän också  ville åka på semester.

Nu ska vi ut i värmen och upptäcka Marseille. Ikväll blir det även en liten tur till en kompis i Aix-en-Provence.

Kommentarer
Postat av: Fred

Nu blir jag faktiskt lite avis, i Marseille bor min far, en syster och mina bröder... i Aix har jag pluggat...

Postat av: Emelie

Det verkar som om du har en mycket aktiv sommar!

2006-08-17 @ 08:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback