Naglar och tangentbord

Jag har sådana där naglar som växer som gräs och som är väldigt hårda och kan bli i princip hur långa som helst. Jag brukar i och för sig så gott som alltid ha korta naglar för att jag tycker att det är snyggast, fräschast och mest praktiskt. Men nu har jag glömt att kapa av dem på ett tag och de har blivit riktigt långa. Nu borde jag var duktig och fila ner dem en bit och måla på lite nagellack. Då skulle de faktiskt kunna bli rätt snygga. Men jag avskyr att fila naglarna. Det får mig att rysa. Och jag är så dålig på det så det blir aldrig snyggt heller.

Men jag kan inte fortsätta att ha dem så här långa för de är inte alls praktiskt, framför allt inte ur ett tagentbordsperspektiv. Naglarna är i vägen när jag skriver på tangentbordet tycker jag. Och då är de absolut inte extremlånga. Hur gör folk med långa naglar när de använder ett tangentbord? Inte som jag i alla fall. Nej jag tror att jag tar och biter av mina naglar nu.


Kommentarer
Postat av: No

nej :)
visa upp dem i stället :)

2005-11-22 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback