Shufflar fram gamla minnen

Har inte använt min dator så mycket på sista tiden. Sista året till och med. I Paris satt jag framför datorn mest hela dagen på jobbet och vill göra andra saker när jag kom hem. Sedan har det blivit mycket pappas och As datorer. Men nu har jag lyckats fixa internet till min och har satt på shuffle bland alla mina mp3:or och upptäcker massa glömda skatter.
De senaste låtarna som dykt upp:
Bob Dylan - Hurricane
Jean Leloup - Sang d'encre
Joni Mitchell - One tin soldier rides away
Doktor Kosmos - Länderna
OutKast - Vibrate
Patrick Bruel - Qui a le droit
Mano Negra - no title
Cowboys fringants - En berne

Och nu har jag lust att åka tillbaka till Montréal... Svettiga minnen från
Cowboy Fringants-konserter gör mig nostalgisk. Undrar om de kommer till Paris snart. Tror att de var med på Solidays i år igen, men då var inte jag här.

Har ett par ansökningar till att skriva. Måste söka mer aktivt. Måste, måste, måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback