Fruktigt

Upptäckte precis dagens sommarblogg på Aftonbladet - Fruktstund. Den var kul och jag blev så sugen på frukt att jag genast satte i mig två aprikoser och en nektarin. Och lite baguette åkte med på köpet, men det är ju för att jag är i Frankrike ju.

 

Damien var här igår kväll och jag bjöd på tacos. Eller tortillas med  tacotillbehör. Annars brukar de alltid gå till friteriet och köpa flottiga baguetter med typ ett kilo pommes frites och en steak haché i, men jag klarar inte av att äta dem.

Hittade en bokhylla på parkeringen här utanför igår. Vit, kanske 1,40 hög. Inte speciellt snygg, men funktionell. Vi har ingen bokhylla. Våra böcker ligger i högar eller nedpackade någonstans. Nu ska jag göra rent den för den är rejält smutsig och sedan ska jag se om jag kan hitta någonstans där den kan bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback