Tårtkalas

När jag höll på krångla med mina datorproblem lovade jag ju att alla som kom med tips skulle få tårta. Man ska hålla vad man lovar.
 
Eftersom ett riktigt tårtkalas med riktig tårta riskerar att bli lite krångligt, framför allt eftersom alla är så utspridda, tänkte jag att jag får bjuda på lite bloggtårta så länge. Jag hade ingen egen bra bild på en tårta så jag gjorde en google-bildsökning på "jättetårta". Google hittade inga lockande bilder men frågade artigt: Ville du egentligen söka efter "jättetuttar"?

Nej, det ville jag faktiskt inte.

I birst på jättetårta (och jättetuttar) funkar väl en klassisk jordgubbstårta? Säg till om ni har andra önskemål. Allt går att fixa.

Bloggtårta


Varsågoda!

Ta hur mycket ni vill. Det finns så det räcker till alla. De som kom med tips har förstås förtur men alla får tårta. Bara det faktum att ni hittat hit är ju värt att fira.

Och alla som tycker att en fejkad bloggtårta inte känns tillräckligt är förstås välkomna hit till den franska (bebyggda) obygden på ett riktigt tårtkalas. Säg till en stund i förväg bara så jag hinner baka...


(Tårtbilden kommer från Tasteline. Där har de mycket smarrigt.)


Kommentarer
Postat av: Agneta

Tackar! Den ser riktigt god ut :-D *tar en stor bit*

Postat av: barajagjohanna

Smaskigt! Jordgubbstårta funkar alltid, det duger alldeles utmärkt för mig. Får se om jag tar en tripp till den franska obygden (som jag aldrig kan komma på namnet på) och tar mig en bit på riktigt... ;)

2006-07-23 @ 18:01:29
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Therese

Tack , den ser jättegod ut. Skönt att dina dataproblem löste sig. Jag säger till i förväg så du hinner baka om jag har vägarna förbi den franska obygden

2006-07-23 @ 20:33:00
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: Mathias

Eftersom vi nyss varit i den franska obygden, så lär det väl dröja...men det var ju skönt att höra att det löste sig =)

2006-07-24 @ 08:37:50
URL: http://mathias.mandalay.se
Postat av: Cocotte

Mathias: Men ni var ju i Pariiii. Det är inte obygd.
Löste sig gjorde det. Och kom tillbaka nästan lika fort igen gjorde det också.

2006-07-24 @ 10:26:30
URL: http://cocotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback