Lost i Lost

När vi var i Västerås över valborg fick vi låna dvd-boxen med hela första säsongen av Lost av Elliotts föräldrar.

Jag har missat det helt när det har gått på tv, men nu är jag helt fast. Vi kollar på två avsnitt nästan varje kväll och det är så spännande. Nästan jobbigt spännande. Hela tiden dyker nya frågetecken upp men man får aldrig riktigt svar på tidigare mysterier. Dessutom vet jag ju att det finns en säsong två, vilket betyder att vi fortfarande kommer att sitta som två frågetecken även efter att ha kollat klart på alla avnitten i boxen. Men det kan det vara värt.

Jag tror inte att andra säsongen har börjat på tv här i Frankrike än. De håller väl på att dubba den för fullt antagligen. Hurra för dvd-filmer där man kan få originalspråket, textat på franska.

Jag köpte förresten en dvd-spelare i present till dagens födelsedagsbarn. Nästa Lost-avsnitt kommer därför avnjutas på teven och inte på datorn på soffbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback