Inget ajajpartaj

Vi skulle egentligen till Paris för en kombinerade inflyttnings- och 25-årsfest idag. Men det blir inget för en av oss är förkyld (det är inte jag). Lite synd. Tror att det kommer bli en bra fest. Massa folk. Och alla har gått ihop för att köpa ett fallskärmshopp i födelsedagspresent.

Fast samtidigt visste vi inte riktigt var vi skulle sova om vi åkte till Paris. J skulle någon annanstans, A och M är i Alperna, L är i Sverige och hos T är det så många andra som redan har bokat sovplats så det är nog bara badkaret som är ledigt, om ens det. Att sova hos någon som inte ska på festen känns sådär i och med att det antagligen skulle bli väldigt sent. Eller tidigt. Beror på hur man ser det. Sedan finns alternativet att ta första tåget tillbaka på morgonen. Det har vi gjort förut, men någonting säger mig att det inte är det allra bästa botemedel mot förkylningssympton att komma hem klockan nio på morgonen efter en festnatt.

Så det blir inget helt enkelt.

En annan gång. Jag får ta hand om min sjukling istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback