I Sverige

Har inte bloggat på länge. Är fortfarande i Sverige. Har varit mycket resande och ätande men i princip ingen tid framför datorn.

Idag kom vi tillbaka från nyårsfirande i Göteborg. På tisdag är det dags att flyga tillbaka till La France.

Har förstås gjort en massa under julen och borde ha en hel del att skriva. Men kommer inte på någonting alls nu. Så är det. Kanske är jag lite trött så här på årets första dag också.

Såg att mitt senaste inlägg i bloggen var ett testinlägg där det stod "Idag har jag varit på bandy". Skulle visa
pappa hur det funkade med bloggen och glömde förstås att publicera efter att jag raderat inlägget. Men jag var på bandy. VSK vann med 10-0. Fransmannen fick en termos av pappa i julklapp så att de skulle kunna dricka glögg. De drack glögg. Jag åt en bandykorv. Den var inte speciellt god, men det hör ju till att man ska äta korv på bandy.

Det är förresten 2006 nu. Tjugohundrasex. Deux mille six. Känn på den.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Du skulle ha låtit bandyinlägget vara kvar. Det var ju bäst! :-)
Kul att du "kommit igång" med bloggandet igen.

2006-01-01 @ 22:48:34
Postat av: Cocotte

Ja, ville egentligen inte ta bort det nu när det ändå varit där så länge. Men hade tryckt på radera redan innan så det var egentligen redan borta, bara att jag inte hade publicerat bloggen däremellan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback