Hur många vuxenpoäng har du?

Jag hittade ett vuxenpoängstest via den här bloggen. Jag tror att jag har gjort det en gång innan för ganska länge sedan. Då var jag tydligen mer vuxen än nu. Den här gången fick jag nämligen 8 poäng. Medelpoängen är 17,8, då är man sådär medelvuxen. Åtta poäng är nog inte speciellt mycket för en gamling som jag känns det som...

Men det beror ju på frågorna också. Hade till exempel frågan "Prenumererar du på någon mattidning?" varit med så hade ju jag svarat ja och då hade jag säkert tredubblad min poäng på fläcken.

Gör testet du med på vuxenpoäng.se.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha! Jag fick 14 :-)

2005-10-23 @ 10:38:06
Postat av: hibiscus

Jag känner mig gammal ... Jag fick 22 ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback