Da Vinci-koden

Vi var förresten och såg Da Vinci-koden i torsdags. Jag höll på att somna flera gånger. Kanske var det för att filmen var dubbad. Dubbade filmer brukar ha en sövande inverkan på mig. Kanske var det för att vi var på den sena visningen och jag inte hade sovit speciellt mycket på natten. Eller kanske var det helt enkelt för att filmen inte var spännande. Den var nästan tråkig. Dessutom visste jag ju vad som skulle hända...

Det var i alla fall Audrey Tautou som dubbade Audrey Tautou. Och Jean Reno som dubbade Jean Reno. Alltid något.

Bio 
Kö utanför bion i Saint-Quentin. Det är verkligen inte varje dag...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hm så det är inget att se då? Fast jag kommer nog ändå att gå och se den , odubbad , på "orginal-biografen" i Madrid

Postat av: Christer

Såg filmen här i Sverige i onsdags, och jag fattar i ärlighetens namn inte vad Ron Howard håller på med. Hur som helst lär turismen flöda i Da Vincikodens fotspår, vi skrev lite om det här: http://www.travelaid.se/2006/05/23/roslin-chapel-far-manga-besokare-tack-vare-da-vinci-koden/

2006-05-26 @ 22:43:27
URL: http://www.travelaid.se
Postat av: Moi

Veux-tu m'épouser ??

2006-06-02 @ 23:52:27
Postat av: Moi

Veux-tu m'épouser ?

2006-06-02 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback