Pimp my whatever

Jag är så pass gammal att jag minns en tid när MTV faktiskt visade musikvideor. Nu tycks det bara vara Dismissed, Pimp My Ride, Room Raiders, Jackass och Pimp My Fahrrad (jag har tysk MTV där de inte bara pimpar bilar, utan även cyklar) varje gång jag bläddrar förbi MTV. Men visst betyder väl MTV Music Television fortfarande? Det är kanske så att musikvideon är död som konstform? Vad vet jag. Jag hade inte ens MTV hemma när jag var ung och fräsch och tillhörde MTV:s målgrupp. Nu är jag bara gammal och gnällig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du sätter ord på mina tankar! Har inte heller fattat det här med alla skumma MTV-program som inte har ett dugg med musik att göra. Jag känner mig lite lurad faktiskt. Förr när jag ville se MTV då kunde jag inte, och nu när jag kan så vill jag inte...

2006-03-31 @ 21:57:32
Postat av: Therese

Jag orkar inte ens kolla på MTV längre

Postat av: links of london jewelery

Jag känner mig lite lurad faktiskt. Förr när jag ville se MTV då kunde jag inte, och nu när jag kan så vill jag inte...

2010-07-22 @ 09:53:43
URL: http://www.yeslinksoflondon.com/
Postat av: ed hardy intimates

fattat det här med alla skumma MTV-program som inte har ett dugg med musik att göra.

2010-07-22 @ 09:55:34
URL: http://www.edhardyclothing4cheap.com/
Postat av: thomas sabo armbänder

Jag känner mig lite lurad faktiskt. Förr när jag ville se MTV då kunde jag inte, och nu när jag kan så vill jag inte...

2010-07-22 @ 09:58:04
URL: http://www.shoppingthomassabo.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback