Gräsänka - gräsanka - gräsand

Jag är gräsänka (en ogift sådan dock) i kväll och i natt. Cher monsieur fransman har åkt söderut för att festa med sina kompisar från tiden som ingenjörsstudent i Grenoble. Och här sitter jag alldeles ensam och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Tycker lite synd om mig själv. Utan anledning förstås, det är inte dugg synd om mig, det var helt och hållet jag själv som valde att inte följa med. Jag ville hellre åka till Paris i morgon och träffa L. Ser fram emot att få prata lite svenska för en gångs skull. Men att det var mitt eget val hindrar ju inte mig från att känna mig lite ensam just nu.

Hm, undrar vad jag ska äta till middag i min ensamhet? Chokladglass kanske...

Kommentarer
Postat av: kauf billig ed hardy schuhe

Tycker lite synd om mig själv. Utan anledning förstås, det är inte dugg synd om mig, det var helt och hållet jag själv som valde att inte följa med. Jag ville hellre åka till Paris i morgon och träffa L. Ser fram emot att få prata lite svenska för en gångs skull. Men att det var mitt eget val hindrar ju inte mig från att känna mig lite ensam just nu.

Postat av: cheap links of london

Men att det var mitt eget val hindrar ju inte mig från att känna mig lite ensam just nu.

2010-07-22 @ 07:08:22
URL: http://www.linksestore.com/
Postat av: ed hardy shop

edning förstås, det är inte dugg synd om mig, det var helt och hållet jag själv som valde att inte följa med. Jag ville hellre åka till Paris i morgon och träffa L. Ser fram emot att få prata lite sve

2010-07-22 @ 07:09:55
URL: http://www.onlineedhardystorede.com/
Postat av: Links of London

edning förstås, det är inte dugg synd om mig, det var helt och hållet jag själv som valde att inte följa med. Jag ville hellre åka till Paris i morgon och träffa L. Ser fram emot att få prata lite sve

2010-07-23 @ 07:59:21
URL: http://www.linkslondonsale.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback