Bloggtoppen och resor

Nu har jag registrerat mig på Bloggtoppen. Eller egentligen hade jag redan gjort det innan, men jag hade inte länkat som man skulle så det funkade inte. Jag tvekade lite inför vilken kategori jag skulle placera mig under men valde till slut Resor. Inte för att jag är ute och reser i vanlig mening, men för att jag bor i ett annat land än Sverige. Och visst är det väl litet av en resa som jag är ute på? Det är bara det att jag inte riktigt vad resmålet är än.

Apropå resor så är pappa är på väg tillbaka till Kina igen. Han frågade om jag vill att han skulle köpa något till mig därborta i shoppingparadiset på andra sidan världen. Jag kom inte på något. Vad skulle jag kunna önska mig?

Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: ed hardy t-shirt günstig

därborta i shoppingparadiset på andra sidan världen. Jag kom inte på något. Vad skulle jag kunna önska mig?

Postat av: pandora charms

a i shoppingparadiset på andra sidan världen. Jag kom inte på något. Vad skulle jag kunna önska mig?

2010-07-22 @ 10:17:28
URL: http://www.onlinepandorabeads.com/
Postat av: cheap pandora charms

men för att jag bor i ett annat land än Sverige. Och visst är det väl litet av en resa som jag är ute på? Det är bara det att jag inte riktigt vad resmålet är än.

2010-07-22 @ 10:18:25
URL: http://www.onlinepandorabeads.com/
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se lite schyssta grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 09:13:41
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback