Väntar fortfarande

Nej de har inte ringt. Och ja telefonen funkar fortfarande.

Jag har en känsla av att jag inte kommer att få jobbet. Det känns liksom lite snopet att ha gått i genom fyra grillningsintervjuer och så blir det ingenting av det hela. Samtidigt tvivlar jag lite på om det verkligen är rätt jobb för mig. Och sådant lyser väl i genom på anställningsintervjuer om något. Jag kommer självklart bli besviken om de ringer och säger nej, men får jag väl ta det som en spark i rumpan och tänka i genom vad det var som gick fel under intervjun och vad jag kan göra för att undvika det nästa gång. Ja det låter så klokt så klokt, men är mycket lättare sagt än gjort.

Har de inte ringt idag på eftermiddagen ringer jag. Fast vet inte riktigt vem jag ska ringa. De sa liksom "vi hör av oss" och lämnade inga nummer till mig utifall jag ville höra av mig om något. Och jag glömde förstås bort att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback