Inne eller ute

Jag tycker att Ebba von Sydow är rätt kul ibland. Hon verkar ha självdistans och kunna driva med sig själv. Brukar sällan läsa hennes blogg eller hennes krönikor. Tycker inte att de är speciellt intressanta. Men nu läste jag precis hennes Alla talar om-krönika från i fredags. Den var kul. Hon har gjort en inne- och utelista och liksom bara hittat på lite vad som helst. Som typ plast och nystrukna skjortor är fel i höst men garnbollar och ridstövlar är helt rätt. Haha rätt kul. Själv har hon en rätt ful morgonrock på sig i sin bildbyline, och det visar ju på självdistans om inte annat.

Ebba ska bli chefredaktör för Veckorevyn och det är ju rätt coolt. Var väldigt länge sedan jag läste Veckorevyn men ser gärna fler unga tjejer i ledarpositioner och Ebba verkar ha skinn på näsan (fånigt uttryck) och det kan behövas fler som henne. Däremot tror jag inte att Sverige har något större behov av fler "rätt och fel i höst-listor" men jag gör en ändå. Ungefär på samma nivå som Ebbas fast hennes var helt klart snäppet fyndigare.

Rätt
Porttelefoner
Arbetsförmedlingshandläggare
Svart ludd på hörlurar
Tvål

Fel
Tejp
Atlanten
Fötter
Handstickade tomtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback