HEJ

Jag gick precis med i IKEA Family på nätet. För att kunna beställa hem IKEA-katalogen gratis. Det är ju så roligt med IKEA-katalogen. Om man inte var medlem i IKEA Family kostade det 4,20 € att beställa hem IKEA-katalogen. Så rolig är den inte. Jag har gått med i IKEA Family en gång innan. I Sverige. För att jag trodde att jag skulle få ett paket kokosbollar. Men jag fick inga kokosbollar. Och sedan dess har jag inte handlat något på IKEA.

På IKEA Familys franska kort står det HEJ. Och så en liten stjärna som hänvisar till en text där det står att HEJ betyder bonjour på svenska. Men fransmännen har ju lite svårt för att säga H så de säger EJ EJ. Men det funkar det också.

På IKEA Familys medlemssida kan man göra ett test för att få reda på vilken möbel man är. Jag blev spegeln Riska. Det var väl det jag trodde. Har alltid känt mig som spegeln Riska. Känns bra att få det på papper, eller på skärmen snarare, så jag inte behöver gå och fundera över min identitet mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback